Rasismus.
Nepamatuju si z dob minulých, že by někdo označoval lidi za rasisty. Vlastně téměř ani nebylo rasismu. Možná někdo namítne, že byl rasismus pokud šlo o cikány. Ne, nebyl. Víte, sám jsem znal spoustu cikánů, či už v práci a nebo v životě a dokonce mí dva nejlepší kamarádi na vojně byli cikáni. Ale to jen aby bylo jasné, že nejsem zaujatý, akorát i když vím, že je mezi cikánama spousta těch slušných a poctivě se živících jedinců, sami musí uznat, pokud mají zdravé myšlení, proč byli ve společnosti vnímáni tak jak byli. Stačí si zjistit percentualní osazenstvo věznic a to říká samo za sebe. Snad proto nikoho v minulém režimu nenapadlo použít slovo rasismus když někdo nějak, byť jen verbálně útočil na tuto menšinu. Protože i vládcové věděli jaká je pravda.
Jenže vše se změnilo s příchodem takzvané demokracie. Už samotné přejmenování cikánů na Romy byl první krok ke vzniku rasismu u nás. Ač mnoho cikánů zůstalo dál slušnými lidmi, mnozí si řekli, že označení Rom jde využít, protože každý jakýkoliv náznak nějaké averze byl okamžitě označen za rasismus a všichni víme, jak to dnes vypadá. Nikdy jsem se nepovažoval za rasistu, ale demokracie mi otevřela oči. Pokud jsem člověk, kterému se nelíbí nepracující paraziti společnosti, teď nemyslím jen cikány, tak jak se mi to nelíbilo ani v minulém režimu, tak jsem asi rasista. Pokud nějaká buzna v Praze prohlásí lidi kteří jen protestují proti úchylákům za extrémisty, tak jsem asi taky extrémista. Protože ta banda úchylně nemocných lidí v průvodu mají jen málo společného s gayi či lesbami. Nemyslím si, že skuteční gayové či lesby mají nutkání vylézt do ulic a řvát tam na svět, že jsou teplí. Účastníci pochodu si evidentně neuvědomují, že to právě oni jsou extrémisté a slušní lidé nad tím jen tiše zvrací. Znal jsem osobně v minulém režimu jednoho homosexuála. Každý to o něm věděl a přesto si žil v klidu svůj teplý život. Ani ho nenapadlo někde mluvit o nějakých lidských právech, proč? Protože tenkrát byla ještě společnost z většiny zdravá. Až s příchodem demokracie se najednou rozrůstají kdejaké úchylné organizace a divně smýšlející skupiny. Skupiny které opět označují zbytek společnosti za extrémisty ač jsou sami těmi extrémisty.
A nakonec jsou tu afričtí paraziti. Pokud jsme v minulém režimu potkali černocha, brali jsme ho jako raritu a nikdo necítil žádnou zášť či nenávist. Nikoho to ani nenapadlo, protože každý věděl, že ten černoch je tady jen na návštěvě či na studiích. Družili se na diskotékách v hospodách a nikdo neměl s nimi žádný problém. Najednou je tu však demokracie. Z desítek družných černoušků se najednou stávají sta tisíce nenávistných parazitů celé Evropy, kteří si beztrestně rabují, kradou, loupí, znásilňují a vraždí a kdo se odváží protestovat už není jen rasista, ale i extrémista a v nemálo případech i nacista.
Demokracie se změnila na jakousi prapodivnou parodii ve které nás ovládají choré a úchylné mozky našich či evropských sviní, kteří mají tu drzost označovat se za politiky. Nelíbí se mi to stejně tak, jak se to nemůže líbit žádnému zdravě myslícímu člověku a možná jsem kvůli tomu rasista, žel nemůžu si pomoct. Zdravý selský rozum mi říká, že ti takzvaní uprchlíci jsou jen parazitní pakáž, která nemá co dělat v Evropě.
Říkají nám, že máme být humanisti. Co kdyby se peníze místo do zbraní dávaly raději do zvelebení Afriky? Co kdyby kapitalisti vrátili Africe vše co tam nakradli? Možná by to pak byla nejbohatší země světa s nejvyšší úrovní.
Je až s podivem, že Amerika, která se chlubí svou nejstarší a nejdokonalejší demokracii má zároveň dlouhodobě nejvíc rozvinutý rasismus s nejdelší historii. Amerika byla vlastně postavená z rasismu. Amerika byla vybudovaná na hrobech barevných, či už indiánů a nebo otroků násilně dovlečených z Afriky.
Z toho všeho mi vychází jedna věc. Demokracie a rasismus jdou vždy ruka v ruce společně.
Lupo Anetta.